Veelgestelde vragen
Is uw vraag nog niet beantwoord? Stuur een e-mail naar klantenservice@tilburgcadeaukaart.nl.
Bestellen
Ga naar de pagina Bestellen, selecteer het gewenste saldo en klik op ‘toevoegen’. Kies eventueel een envelop naar keuze en vul uw gegevens in. Controleer uw bestelling en klik op ‘afrekenen’. Betaal om uw bestelling af te ronden.
Nee, het is niet mogelijk om de cadeaukaart in winkels te kopen. De cadeaukaart is online te bestellen.
De cadeaukaart is verkrijgbaar vanaf 10 euro tot 150 euro.
Als u op werkdagen voor 16.00 uur een bestelling plaatst wordt uw bestelling dezelfde werkdag verstuurd met PostNL. Afhankelijk van PostNL wordt uw bestelling meestal binnen enkele dagen bezorgd. Wij zijn volledig afhankelijk van PostNL.
U kunt afrekenen met iDEAL. Bedrijven kunnen ook een bestelling plaatsen op factuur.
Saldo
Controleer het saldo van uw cadeaukaart op de pagina Check saldo door uw kaartnummer (aan de achterzijde van de cadeaukaart) in te vullen.
Controleer of u de juiste code heb ingevuld. Lukt het alsnog niet? Neem contact op via klantenservice@tilburgcadeaukaart.nl.
Nee, dit is niet mogelijk. Als het saldo op uw cadeaukaart is besteed kunt u deze niet opnieuw opwaarderen.
Besteden
De cadeaukaart is te besteden bij lokale winkels, restaurants en activiteiten in Tilburg. Bekijk het complete aanbod op de pagina Besteden.
Ja, de cadeaukaart is in delen te besteden. U bent niet verplicht om het saldo in één keer te besteden.
Ja, de cadeaukaart is ook online te besteden bij lokale webshops. Bekijk de deelnemende webshops.
De cadeaukaart is alleen te besteden bij lokale ondernemers. Hierdoor steunen wij lokale ondernemers. Ketens zijn daarom uitgesloten van deelname. Een uitzondering is lokale franchise-ondernemers.
Geldigheid
De cadeaukaart heeft een geldigheid van 2 jaar vanaf de aankoopdatum.
U kunt de vervaldatum van de cadeaukaart controleren op de pagina Check saldo met het kaartnummer op de achterzijde van de cadeaukaart.
Dit is alleen van toepassing als u een bestelling heeft geplaatst op onze website. Een dag nadat uw bestelling is verzonden ontvangt u een nieuwe e-mail met een activatielink. Hiermee activeert u de cadeaukaart(en) van uw bestelling. Deze beveiliging zorgt ervoor dat de cadeaukaarten geen waarde hebben tot u ze heeft ontvangen. Het is daarom belangrijk de cadeaukaart(en) pas te activeren wanneer uw bestelling is bezorgd.
Controleer uw saldo op de pagina Check saldo. Is uw cadeaukaart nog steeds inactief? Neem contact op via klantenservice@tilburgcadeaukaart.nl.
Een cadeaukaart waarvan de geldigheid is verlopen kan niet worden verlengd.
Overige
Zodra u met de cadeaukaart heeft afgerekend gelden de voorwaarden van de desbetreffende locatie. Elk bedrijf heeft eigen voorwaarden, dus neem hiervoor contact op met het bedrijf in kwestie. Het is mogelijk dat u een product alleen kunt ruilen of retourneren in ruil voor een cadeaubon.
Het is niet mogelijk om de cadeaukaart te besteden voor geld, kansspelen, tabak, postzegels of cadeaukaarten. Bedrijven hebben het recht om de cadeaukaart te weigeren als betaalmiddel voor dit soort producten.
Het saldo van alle cadeaukaarten wordt veilig beheerd door een stichting derdengelden. Hierdoor is er een saldogarantie voor zowel consumenten als bedrijven.
Zakelijk
U kunt online een bestelling plaatsen en ontvangt direct een e-mail met een factuur. Bestellen op factuur is ook mogelijk. Voor meer informatie over een zakelijke bestelling gaat u naar de pagina Zakelijk.
Ja, dit is mogelijk bij grote zakelijke bestellingen. Zo kun u de cadeau-envelop personaliseren met bijvoorbeeld een eigen logo en persoonlijke tekst naar medewerkers. Voor meer informatie gaat u naar de pagina Zakelijk.
Een zakelijke bestelling wordt door PostNL of door ons zelf bezorgd, afhankelijk van de bestelling en het bezorgadres.
Ja, wij kunnen een bestelling versturen naar verschillende adressen. Wij hebben ervaring met bestellingen tot duizenden cadeaukaarten die wij opwaarderen, inpakken en als PostNL partijenpost versturen naar duizenden verschillende adressen.